Prin pasiune pentru tehnologie si clienti multumiti, suntem singurul furnizor de servicii SMS din Romania prezent in clasamentul Deloitte Technology Fast 50.

SMS-ul este un instrument foarte puternic de marketing si comunicare directa cu clientii si potentialii dumneavoastra clienti, instrument care va ajuta sa comunicati: eficient - reducand costurile altor mijloace de comunicare, dinamic - putand personaliza mesajele trimise si in orice moment - utilizatorii avand in majoritatea timpului in apropiere telefonul mobil, iar platforma SMSLink™ fiind disponibila 24/7.
Spre deosebire de alte canale de comunicare directa, rata de penetrare a telefoniei mobile in randul populatiei din Romania este de peste 95%. Mai este cunoscut faptul ca 99% din utilizatorii de telefonie mobila stiu sa citeasca un mesaj, iar 90% stiu sa trimita un SMS, astfel va adresati prin acest canal absolut tuturor clientilor si potentialilor dumneavoastra clienti.
Comunicare SMS unidirectionala (optional bidirectionala) catre clienti si potentiali clienti si catre partenerii comerciali, folosind instrumente avansate de management al destinatarilor si de raportare a rezultatelor, care poate avea unul sau mai multe din urmatoarele roluri, formate si obiective:
- Promovarea lansarii de noi marci sau produse in portofoliu;
- Campanii promotionale pentru produse noi sau produse existente in portofoliu;
- Campanii de brand awareness pentru un magazin sau pentru un lant de magazine;
- Campanii promotionale / client in functie de istoricul comenzilor anterioare
- Comunicarea ofertei zilei sau saptamanii catre distribuitorii principali
- Promovarea politicilor de discount, scont, risturn, rabat sau remiza catre partenerii comerciali
Comunicare SMS bidirectionala cu clientii sau potentialii dumneavoastra clienti folosind numere scurte, de 4 cifre, dedicate sau non-exclusive, poate avea unul sau mai multe din urmatoarele roluri si obiective:
- Promovare evenimente sau training-uri cu posibilitatea de inscriere prin raspuns la SMS-ul care contine invitatia (de exemplu "Pentru inscriere raspunde cu textul DA la acest SMS.");
- Metoda generala de feedback din partea participantilor care poate fi procesata ulterior in functie de anumite pattern-uri si cuvinte cheie si transmise prin diferite tool-uri si aplicatii catre departamentele din compania dumneavoastra;
- Impreuna cu campaniile TV, radio sau presa se pot realiza campanii prin care sa i se ofere posibilitatea potentialului client sa raspunda sau sa ceara mai multe informatii despre subiectul reclamei (de exemplu SMS to Call Back: "Trimite SMS la XXXX si te sunam pentru mai multe informatii");
Comunicare SMS uni / bidirectionala, integrata cu aplicatii CRM, ERP, Accounting, eCommerce sau alte aplicatii pentru Business Intelligence, complet automatizata, poate avea unul sau mai multe din urmatoarele roluri si obiective:
- Notificare automata a clientilor referitoare la facturile emise tot prin interconectarea cu aplicatia CRM / ERP (notificare emitere factura, apropiere scadenta, depasire scadenta);
- Notificare automata a clientilor cu privire la stadiul comenzilor in desfasurare (procesare, in curs de livrare, livrata);
- Notificari promotii personalizate trimise in functie de categoria produselor cumparate anterior, in baza instoricului comenzilor prin interconectare cu platforma de eCommerce;
- Notificaru promotii personalizate trimise in functie de client, folosind istoricul comenzilor, in baza cardului de cumparaturi sau cardului de client (de exemplu cardul de client Metro / Selgros);
- Notificare automata a partenerilor / clientilor finali referitoare la stadiul produselor din service (estimare timp, prezentare stadiu reparatii, notificare finalizare) prin interconectarea cu aplicatia CRM / ERP;