Prin pasiune pentru tehnologie si clienti multumiti, suntem singurul furnizor de servicii SMS din Romania prezent in clasamentul Deloitte Technology Fast 50.

SMS-ul este un instrument foarte puternic de marketing si comunicare directa cu clientii si potentialii dumneavoastra clienti, instrument care va ajuta sa comunicati: eficient - reducand costurile altor mijloace de comunicare, dinamic - putand personaliza mesajele trimise si in orice moment - utilizatorii avand in majoritatea timpului in apropiere telefonul mobil, iar platforma SMSLink™ fiind disponibila 24/7.
Spre deosebire de alte canale de comunicare directa, rata de penetrare a telefoniei mobile in randul populatiei din Romania este de peste 95%. Mai este cunoscut faptul ca 99% din utilizatorii de telefonie mobila stiu sa citeasca un mesaj, iar 90% stiu sa trimita un SMS, astfel va adresati prin acest canal absolut tuturor clientilor si potentialilor dumneavoastra clienti.
Comunicare SMS unidirectionala (optional bidirectionala) catre clienti si potentiali clienti, cu instrumente avansate de management al destinatarilor si de raportare a rezultatelor, care poate avea unul sau mai multe din urmatoarele roluri, formate si obiective:
- Promovarea lansarii de noi marci, modele de autovehicule in portofoliu;
- Campanii promotionale pentru produse sau servicii;
- Campanii de brand awareness pentru anumite marci sau modele de masini sau pentru dealer;
- Promovarea de evenimente, expozitii, roadshows sau invitatii la test-drive.
Comunicare SMS bidirectionala cu clientii sau potentialii dumneavoastra clienti folosind numere scurte, de 4 cifre, dedicate sau non-exclusive, poate avea unul sau mai multe din urmatoarele roluri si obiective:
- Impreuna cu campaniile TV, radio sau presa se pot realiza campanii prin care sa i se ofere posibilitatea potentialului client sa raspunda sau sa ceara mai multe informatii despre subiectul reclamei (de exemplu SMS to Call Back: "Trimite SMS la XXXX si te sunam pentru mai multe informatii");
- Concursuri sau tombole impreuna cu campaniile TV, radio, presa sau point-of-sale prin trimiterea unui SMS cu un cod (de exemplu Serie si Numar factura) la un numar cu sau fara suprataxa si inscrierea la o tombola cu premii prin tragere la sorti sau premii pe loc;
- Metoda generala de feedback din partea clientilor care poate fi procesata ulterior in functie de anumite pattern-uri si cuvinte cheie si transmise prin diferite tool-uri si aplicatii catre departamentele din compania dumneavoastra;
- Metoda de inscriere la drive-test printr-un raspuns la o invitatie venita prin SMS sau printr-o invitatie venita pe un alt canal de publicitate (de exemplu: "Trimite SMS la XXXX si te inscrii automat la drive-test cu noul model");
- Promovare evenimente sau expozitii cu posibilitatea de inscriere prin raspuns la SMS-ul care contine invitatia (de exemplu "Pentru inscriere raspunde cu textul DA la acest SMS.").
Comunicare SMS uni / bidirectionala, integrata cu aplicatii CRM, ERP, Accounting, eCommerce sau alte aplicatii pentru Business Intelligence, complet automatizata, poate avea unul sau mai multe din urmatoarele roluri si obiective:
- Notificare automata a clientilor referitoare la stadiul automobilului din service (estimare timp, prezentare stadiu reparatii, notificare finalizare) prin interconectarea cu aplicatia CRM / ERP;
- Notificare automata a clientilor referitoare la facturile emise tot prin interconectarea cu aplicatia CRM / ERP (notificare emitere factura, apropiere scadenta, depasire scadenta);
- Notificare automata a clientilor referitoare la sosirea unor piese sau produse in stoc prin interconectare cu aplicatia CRM pentru o programare ulterioara in service sau pentru ridicarea lor;
- Notificare automata a clientilor pentru reamintirea programarii la revizie, prezentare modele showroom, drive-test sau alte evenimente prin interconectare cu CRM / E-mail Server